fredag 12. april 2013

Layout

En layout jeg har laget med bilde av min søte kanin som sover.
Jeg har brukt mønsterark fra pion og pyntet med 
blonder, seambinding,metal bead cap, osteklut, blomster, kakeserviett
bølgepapp, bokstaver og prima art tile.
Alle blondene er kjøpt på Scrappekjelleren i Haugesund.

Et nærbilde av en tilfreds og avslappet kanin.
Rundet det blå mønsterarket har jeg brukt kant- og hjørnepunch fra MS- cherish 
og sydd for hånd med hvit tråd.

Har fått meg stort fototelt slik at det er lettere å ta gode bilder av layoutene mine.


Slapper av mens fotografering pågår.

Litt stell av pelsen må til.

 Bilde av et mindre fototelt som jeg bruker for å ta bilder av kortene mine. 
Kaninen Trultus er veldig nysgjerrig og demonstrerer at teltet passer godt til han også.



Deltar i disse utfordringene


Ønsker alle sammen en riktig god helg!
Klem fra June


8 kommentarer:

  1. Nydelig layout, likte veldig godt detaljene. Det ble så fint der du har revet og blonder kommer fram. De foto telte så kjekke ut. Klem :)

    SvarSlett
  2. Så skjønn LO June:)
    Kaninen er jo bare så herlig:)
    Masse flotte detaljer på Lo`n din:)
    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  3. This is so beautiful hunnie and your little rabbit is just fantastically cute, oooh its gorgeous awww, take care love and huggies June xxxxxxxxxx

    SvarSlett
  4. Kjempenydelig LO June:))) Flott pyntet og herlige farger og ark:) Så skjønn kaninen din er:) Veldig kjekt med fototelt, jeg har helt likt:)
    Ønsker deg en fin helg:) klem Henriette

    SvarSlett
  5. Så flottLO, likte alle blondene, kakeservietten og ostekluten :)

    Tusen takk for at du deltar hos Nordsalten Hobbyklubb denne gangen

    Klem fra Beate

    SvarSlett
  6. En alldeles nydelig LO. Flott fargebruk og delikat pyntet.

    Takk for at du scrapper med Noordsalten Hobbyklubb.

    Sylvia

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  8. Kjempeflott LO!
    Takk for at du deler det med oss på Kreative Verden utfordringsblogg,
    første Utfordring :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på.