tirsdag 12. mars 2013

Et vårlig kort


 Her er et kort jeg har laget med motiv fra Magnolia- Sneezing Tilda.
Dette stempelet er så herlig og jeg hadde lyst til å bruke vårlige farger på motiv og kort.

Et nærbilde av Tilda.
Motivet er stemplet på Langton hp akvarellark 300g med archival ink jet black.
Tilda er fargelagt med distress reinkers og markers.
Jeg har påført stickles star dust på deler av motivet og liquid pearls bisque rundt motivet.

Motivet er stanset ut med Spellbinders dies og bak motivet er det stanset ut med 
tilhørende dies scalloped på kartong. Bak diesene har jeg brukt en kakeserviett.

Mønsterarkene er fra Pion, alle ark er svertet med walnut stain og sydd med symaskin.
Jeg synes denne sømmen er en så fin detalj.

På dette bildet vises Tilda tag med tekst fra Stempelglede. Tagén er pyntet med 
sommerfuglcharms og seambinding ribbon som er farget og krøllet.




Recipe
Size: 15x15 cm
Folding: Regular
Ink: Archival Ink- Jet Black, Distress Ink- walnut stain
Stamp: Magnolia- Sneezing Tilda
Sentiment: Stempelglede
Medium: Distress ink, reinkers
Papers: Bazill- vanilla & kraft cardstock,
Pattern papers- Pion,
Langton hp watercolorpaper 300g
Tools: Magnolia DooHickeys- Tilda tag & swirl, Spellbinders- classic ovales large
+ scalloped, sewingmachine
Embellishment:  WOC- flowers silver corner& rose lace, doily lace, pearls, charms,
seam binding ribbon
Other: liquid pearls bisque, stickles stardust


I´m entering these challenges

Thank you so much for visiting my blog!
Hugs, June

9 kommentarer:

  1. Så herlig! Aldeles nydelige vårlige farger og lekkert farget motiv :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  2. WOW et lekkert vårkort, alt er bare nydeligt,flott med søm.
    klem Synnøve

    SvarSlett
  3. Et herligt vårkort! Synes godt våren kan komme nå, er minus 9 grader her hos meg idag :(

    SvarSlett
  4. Kjempefint vår kort. uydelig fargelagt og flott oppsett, klem bente

    SvarSlett
  5. Sukk! Så herlig kort June! Nydelige farger og supersøtt motiv!!
    Tusen takk for at du deltar hos både Hjerteboden og MDUC!
    Ønsker deg en super helg!
    Klemmer fra Camilla

    SvarSlett
  6. Nydelig kort June, så lekre farger og flott fargelagt motiv!
    Ha en fin tirsdag!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett
  7. Ååå så nydelig vennen:))
    Det e så lekkert me de sarte fargene..smelt:)
    Håper du har en god påske,vi er på hytta nyter det flotte været:)
    Stor god klem fra meg til deg

    SvarSlett
  8. Så lekkert kort! Takk for at du deltar i utfordringen til Hjerteboden ♥ Klem, Janne

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på.