fredag 16. mars 2012

Little Acorn

 Her er et criss cross kort jeg har laget da jeg var på hyggelig besøk
hos Inger Marie.
Jeg har brukt mønsterark fra Pion og kjempesøtt stempel fra Lili of the Valley.
 Sommerfugldiesen har jeg fått låne av Inger Marie 
(tusen takk vennen).
Tekst fra NSS.


 Motivet er malt med distress ink refillers på 
Langton extra smooth 300 g watercolorpaper.

 Nærbilde av pynt.






Recipe
Size: 15x15 cm
Folding: Criss cross card
Ink: Archival Ink- Jet Black, StazOn- Timber Brown,
Distresss Ink- Vintage photo
Stamp: Lili of the Valley- Little Acorn
Sentiment: North Star Stamps
Medium: Distress Ink, reinkers
Papers: Bazill- vanilla and blue cardstock,
Langton (extra smooth grain satine) 300 g watercolorpaper,
Pattern paper- Pion design
Tools: Spellbinders- classic circle large+ scalloped, Spellbinders- butterfly
Embellishment: Wild Orchid Craft- flowers, ribbon, charm, cheesecloth
Other: Liquid pearls white opal


Deltar i disse utfordringene


Da er det bare til å pakke scrappeutstyr til å ta med seg
 på treffet i Haugesund i morgen,  og jeg gleder meg!

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Dette ble så herlig June:))
    Flotte farger, og skjønt motiv:))
    Og jammen var det sløyfer på kortet også..hihi
    Ses imorgen snuppa:)
    God klem

    SvarSlett
  2. Hellan dussen så søt liten fyr! Herlige papirer, farger og pynt :)

    SvarSlett
  3. Beautiful June - such a sweet image and gorgeously coloured! Hugs, Juliexx

    SvarSlett
  4. Så nydelig June!!
    Tusen takk for at du deltar hos Deep Ocean Challenges.
    Klem, Camilla

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på.