fredag 6. desember 2013

DT NSS -Unge Rudolf

Her har jeg dekorert en papirpose. 
Motivet Unge Rudolf falt
jeg helt for da jeg så det og gledet meg til å fargelegge og lage et kort
med dette motivet. Kanskje enkel pynting til meg å være, for her
ville jeg ha frem motivet, Gledelig Jul teksten fra NSS og mønsterarket.






Recipe paper bag
Ink: Memento- Rich cocoa, Distress Ink- walnut stain
Stamp: North Star Stamps
Sentiment: North Star Stamps
Medium: Distress ink, reinkers
Papers: Bazill- red cardstock,
Pattern papers- Pion design,
Langton hp watercolorpaper 300g
Tools: MS- Aspen snowflake punch, Spellbinders- classic circles large
+ scalloped, sewingmachine
Embellishment:  WOC- seam binding & metal bead cap, doily lace, berries



Takk for besøket!
Ha en riktig så fin fredagskveld!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på.