lørdag 22. desember 2012

Bursdagskort

Jeg har laget et bursdagskort til min lille niese.
 Hun fyller snart 2 år og er så glad i dyr. Så da synes jeg at dette motivet passer fint.
Innsiden har jeg også dekorert.


Recipe
Size: 15x15 cm
Folding: Regular
Ink: Archival Ink- Jet Black, Distress Ink- walnut stain
Stamp: Lili of the Valley- Spring Swing
Sentiment: North Star Stamps
Medium: Distress ink, reinkers
Papers: Bazill- vanilla & kraft cardstock,
Pattern papers- Bildmålarna,
Langton hp watercolorpaper 300g
Tools: sewingmachine,  Spellbinders- classic circle large & scalloped, MS punch- deco fan
Embellishment:  WOC- flowers & silver corners, Storyteller- pearls, doily lace


Ha en fin helg og en riktig god jul!
Klem, June


2 kommentarer:

  1. What a cute and fab card, hugs, Marion

    SvarSlett
  2. Et nydelig kort June!
    Ønsker deg og dine ei god jul!
    Klem fra Kjersti:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar!
Det setter jeg stor pris på.